Vakna tidigt nu för fän!


Chatuchak park

Chong Nonsi

Dagens köp

(BILDERNA FRÅN DAGEN RÅKADE JAG RADERA!!! KAMERA KABELN HEMMA! EPIC)


Hello guys! Vaknade vid 15:10 förfän! Missade typ de mesta men ändå inte! Åkte direkt till Chatuchak marknaden även kallat weekend market som ligger vid Mo Chit. Hittade lite saker som guava, omfg! glömde den i frysen kom ja op, den har legat där nu i två timmar eller ngt o kan säga dom var frostiga o mumsiga, haha! Hej illningar bara :P Men iallafall så köpte lite saker där som ja slänger upp en bild på. Gjorde också dagens goda gärning som var då att jag sänkte 50bht till djurfonden att avstyra försäljning av djur på marknader o butiker. Gav min plats till en gamling på skytrain. Men som sagt fyndade lite sen när den marknaden stängde så åkte jag till Siam Paragon som är ett shopping sänder som NK fast 10x bättre! Letade efter blekningskräm till en viss asian där hemma som går på namnet Ling ling o du ska få igen, mina händer o face e bleka nu efter alla prövningar dom la på mig! Den värsta var ju i Siam, 10.500bht (ca:2700sek) bara stod där o låg typ o hon bara try it's really good every fancy people here use it here. Jag bara ehm vill bli brun lady it's for ling ling! Men köpte på mig lite saker där i deras matbutik var rätt dyrt för thailand men orkade int leta efter en annan. Har även hittat den där 5-10min skytrain ifrån mitt hotell, Chong Nonsi är den station jag ska till o inte Sala Daeng som jag trodde först! Mitt största fynd idag var 150kr svarta äkta skin converse! *Happy Faces*!!! Men inget att säga förutom jag ska upp vid nio tiden o nu ska jag planera morgon dagen, pöss pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0