Nu så ska jag berätta mina historier

Ja, som ni vet så var jag och festade med några från hotellet för någon dag sen. Var jëvligt rüligt kan jag säga er men lite minnesluckor här och där, haha. Men kom hem runt halv åtta på morgonen som aa, haha. Men iallafall vare skoj, och jag har nog blivit påverkad av sex and the city filmen jag såg för någon dag sen! Shoes, shoes & shoes people! Har köpt 9 par skor och ja I like it! Men har kollat på Prince Of Persia, den var bra men lite väl en sån film man vet hur den kommer sluta o sånt, ganska förutsäg bar... Men den får tre och en half pönte av fem pöntar! Kryddor, hm... Ja ni kryddor i överflöd i lé väska. Asså bajs ni ska känna hur tung den är! Kan inte bära upp den mer en någon enstaka sekund! Hoppas bara inte dom bryr sig om övervikt nu när jag ska checka in! Haha den ligger väl på 5kg för mycket mer en den ska, men hoppas bara jag har fel! För mer shopping ska bli! Men ni, har inte så mycket och säga förutom att jag har ångest att det bara är 51timmar kvar och 15 minuter innan planet lyfter ifrån bangcockish! liksom méah méah! :( Men blir upp möt av min fru Johanna på Arlanda och hon har fem saker till mig som kommer göra torsdag eftermiddag super, danke! Med detta säger jag im out! Shalam 3-lekum eller hur man nu skriver

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0