Next stop vanessa trosardo!

Igår så var jag och grillade med Gabriella, Hanna hemma hos Bindia så hon var också med för er som inte förstod! Det var super trevligt och gott så danke on that! :) Sen åkte jag intill stan för att fika och promenera med Therese och Vanessa. Var samma sak där fast lite kallar, när kommer svenska sommarvärmen på kvällarna? Men iallafall så när jag kom hem runt ett på natten så fick jag en random idé! Började klippa håret och själv tycker jah det är fult men men, aa ska till terminalen nu och träffa upp Vanessa på nya äventyr i stan som kommer innehålla Belle, haha! C-ya!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg!

2010-06-11 @ 22:26:02
URL: http://sisteerss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0