Återbäring!

God eftermiddag som man brukar säga! Jag har precis badat/duschat klart efter att ha kollat på south park avsnitt i badet. Ja,ja ni får säga att de är dumt o farligt men skönt är det för de! Men nu ska jag slänga på mig kläder och sen in mot stan för att först gå till banken för skriva på papper och hämta ut pengar, sen återbäring på Lush och sen jobbinterjuv klockan 18.00 på Stureplan, känner mig faktist inte nervös alls! Men efter det blir det gymmet på ett pass på minst 70min har jag bestämt mig. Den här dagen har vart extrem skön efter som jag inte har någon skola idag! Men nu måste jag skynda mig! Vi hörs ikväll runt nio-tiden mina 28 läsare idag bara, höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0