3D

Min kväll blev lyckad men dyr. Åkte intill stan och möte upp Hanna och Therese vid Sergel bion. Vi hade bestämmt oss tidigare att vi ska kolla på "My bloody valentine - 3D". Filmen var bra med sin 3D grej, men fan va jag fick ont i huvudet, haha. Sen gick åkte vi hem eller rättare sagt jag lämnade Therese och Hanna vid T-centralen för att ta en promenad till Skanstull. Tänk att det var faktist hela 18 plus grader ute vid halv tolv på natten, sweet! Sen träffade jag på Hanna i Gullmarsplan för hon hade missat sin buss som bara går en gång i halvtimmen vid den här tiden. Så tog vi bussen hem och nu sitter jag här hemma. Men måste sova nu för måste upp tidigt till mitt underbara jobb på McDonald's. Goodnight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0