Studiebidrag är ett plus

Idag följde jag med Hanna till Tyresö för att hämta sitt ID-kort vid halv ett tiden. Efter vi gjort det tog vi bussen intill stan för promenera och sånt man brukar göra. Sen när vi skulle åka hem så åkte jag till Svartbäcken för att grilla hemma hos min syster. Sen märkte jag att deras rabarber var väldigt stora så ville pröva på att göra en sådan paj och en vanlig äppelpaj som blev extremt goda! Yäy! Sen åkte jag hem och nu sitter jag här och åter igen så orkar jag verkligen inte lägga in bilderna från veckan, haha ... Men alla som går i gymnasiet vi har fått studiebidrag med 1050:- jag ljuger inte för jag har ett sådant papper hemma, haha! Så lilla jag har 3205:- att spendera!! That's feel very good people! Men nu ska jag börja läsa min bok igen sen sova.. Godnatt!












Kommentarer
Postat av: Sandra

fett mysiga bilder!

2009-07-05 @ 15:15:46
URL: http://justsan.blogg.se/
Postat av: Moí!

thx Sändrûw! ^^

2009-07-05 @ 19:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0