Jensen's bøff hus

Idag har jag och Johanna gått runt halva stan (ovanligt att jag just gjorde det). Men vi gick först till massa asian store's och kollade på allt o jag köpte mig en stink bomb (durian=världens godaste frukt)! Men efter vi hade gjort det så började vi bli hungriga så vi gick till en japansk resturang som vi inte var så förtjusta i. Men servitrisen var så på oss så vi kännde oss lite tvungna att äta där, men direkt när hon går så springer vi ut efter dom dukat o tänt ljus för oss, haha. Efter ett tag så märkte vi att vi glömde Johannas paraply i resturangen. Fail asså, haha! Men sen gick vi till Jensen's bøff hus och fick vänta tjugiofem minuter för att få bord. Men när vi väl hade satt oss vid bordet så märkte vi att min frukt började lukta lite väl mycket fast den hade tidningspapper runt sig och en extra påse som var stängd ect. Men iallafal så beställde vi lite väl dyr mat så våran nota blev på 458:- haha men det var värt vart enda öre ska jag säga er! Gud va mätta vi blev och jag är fortfarande det, och det är väldigt ovanligt att jag är mätt efter sextio minuter ska jag säga er! Men efter tre timmar sittandes i en resturang så promenerade vi till Medborgarplatsen där vi skilldes åt och nu sitter jag här i min säng och ska kolla på two and a half men. Take care!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0