Tillbaks till Stockholm, igen

Jag kom precis hem ifrån två dagar på båten, fan va det var skönt att komma bort ett tag! Man gjorde inte så mycket förutom att njuta av att komma bort från allt ... Tack Mistu för två bra dagar! Men nu sitter jag här i sängen och undrar, fan ska jag göra här i stockholm i 20 dagar?! Jag har tröttnat på den här staden så mycket, sett och gjort allt känns det verkligen som! Men men, vad ska man göra ... får väl vänta 20 dagar innan man lämnar Sverige under en vecka och flyger ner till Turkiet. Äsch, nu ska jag inte sitta här och låta som jag hatar livet, haha! Ska krypa ner i sängen och kolla på tv o vänta tills någon vaknar för att gå ut! Have it good!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0