Obsession

Förlåt förlåt o förlåt ännu en gång!
Haft rätt så mycket för mig den senaste veckan och dagarna! Men nu i fredags så fick jag en impuls kick och åkte ner till Malmö och träffade skåningar och kom hem i söndags natt rätt sliten enligt min klass när jag kom till skolan igår, haha! Blame on the alcohole liksom! Men haft det super kung som somliga säger men nu slänger jag in några bilder från helgen och imorn blir det av att träffa Marcello o mirre vid centralstationen och vinka in dom! haha men nu ska jag förbättra mig med uppdatera! Förresten det är bara 35 dagar kvar till sommarlov och 36 dagar kvar till Thailand själv! Nervös? Ni ska bara veta, haha =3




Kommentarer
Postat av: Lizy

Oj, shit va kul! Hur länge ska du vara där?:)

2010-05-04 @ 20:20:00
URL: http://thelizy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0