Somliga har verkligen det svårt (med en gnutta ironi)

Daniella: Omg Jonte, det blixtrar här och jag avskyr verkligen dom där el-strålarna!

Jonathan: Haha men göm dig under täcket då och hoppas på det bästa?

Daniella: Jag sitter under täcket med datorn och skakar som ett fån men får tänka positivt,

det är iallafal 34+ ute

'
Ja, det är så synd om dig Daniella, verkligen jätte synd! :9
Men idag så ska jag bara slöa hemma framtill att jag ska åka till stan och träffa Simon. Vi ska nämligen kakla ett badrum hos hans farbror, haha! Lär bli intressant. Men aa, det är min dag i stort. Lägger in bilder från kvällen imorn! Nu ska jag äta durian-glass, m-mm!

Kommentarer
Postat av: Daniella

Så detta gör du när man skriver till dig när man har sina bekymmer? Lägger ut dom på bloggen ditt fån! Haha

2010-03-13 @ 15:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0