Somebody told me

Nu är moi hemma igen efter en dålig uppdatering! :) Men igår så var jag i skolan i typ en halvtimme sen blev det att man åkte intill stan med Therese. Vid tre tiden så mötte jag upp Kemal vid Horan (Hornstull) och vi gick hem till honom och spelade Mario kart och The grudge som väckte minnen jag försökt förtränga men ack så kom dom upp igen! Men iallafal så har jag varit med Kemal sen klockan tre igår fram till åtta ikväll! För er som inte förståd så sov man över där. Nu orkar jag inte skriva mer för jag har gjort för mycket att skriva om och nu blir denna text sär igen som vanligt så avslutar denna mening utan punkter och sånt med nu ska jag hoppa ner i badet och checka film bre! =3

Förlåt Kemal och Selma var bara tvungen att lägga ut detta! =)

Kommentarer
Postat av: Jocke

Wtf haha Sperma face ist. för poker face? =P

2010-03-20 @ 21:38:21
Postat av: Angelica

Du din kackelacka eller hure nu stavas! Vi får ses snart, var ett tag sen! :D

2010-03-21 @ 14:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0