Midsommar

Kom hem igår eftermiddag o blev upp möt av Johanna på Arlanda som följde med t stan.
Där skildes vi åt o jag blev upphämtad av Laine med bilen, var raka vägen hem o slöa!
Men idag har jag bara vart för mig själv o promenerat lite i stan för ingen lust att fira det
här så kallade midsommar, tråkigt! Men iallafall så ska jag ev. möta upp Bindia senare
ikväll för något skojsigt. Ser fortfarande helt död ut kan jag meddela er, lägga sig tidigt
ska det bli av idag! Smell your lice later!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Checka gärna in på min blogg :)

2010-09-21 @ 13:57:03
URL: http://hejsanemme.blogg.se/
Postat av: Mikael

Heej!



Förlåt om jag stör, men tänkte bara fråga om jag kan få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

2012-06-20 @ 18:34:36
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0