Kiev!

Hello!
Sitter på Ukrainas flygplats Sporispol tror jag det heter? Men iallafall suttit här med fyra andra i över 15h som jag träffade på planet hit som ska vidare till Bangkok som lilla Pönte! Sara, Emma, Nathalie och Andreas är deras namn om ni undrar! :) Men nu är det bara att vänta tills klockan blir 14:00 (13:00 för er) för hoppa på planet till Bang-that-cock! Juste, hittade ju inte internet förut men nu lyckades ja hacka mig in på 60minuters internet acces! Löve! Men kommer fram idag 22:30 i Bangkok (03:30 lokaltid). Men kan passa på att säga att vi bara sovit 2h och nu har tre däckat o det är ju tjejerna så klart! Sovit på golv e grejer o höra ryska! <3 Men det var det jag har att säga men skriver mer när jag kommer fram till hotellet! Cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0