Hej jag heter Jonathan och vill uttrycka mig nu

Jag känner mig jävligt onykter men det är bara vätskebrist, höhö! Men idag har man vart på äventyr fått gratis tuk-tuk resor, låtsas vara rik på diamant butiker, shoppat frukt, hört "är du thai?", åkt skytrain, avvisad av T-banan av en frukt, svettas floder, jagad av en jätte ödla o var påväg att hoppa ner i vattnet men kom på dom kan simma, haha så vägen vare enda som gällde. Lekt i tempel och ätit thaimat o gått vilse!
Men ska duscha nu o ladda iPoden undertiden sen åka till en marknad o handla på mig lite för en lugn kväll med tv/film.. liksom ååh säng <3

Kommentarer
Postat av: Vanessa

hahahahaha! låter som en fullspäckad dag ;)

2010-06-13 @ 12:03:05
URL: http://trosardi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0