Bönor

Idag har jag vart i skolan och vart ganska flitig med pluggandet och allt. Efter det så åkte jag in till stan för att köpa grönsaker från asia market, men ja som jag glömde bort så var det den där vulkansaken så nada gröna växter idag. Blev en redbull istället. Men efter det så gick jag ner till hötorgshallarna och hittade kako bönor som jag var tvungen att köpa! 250:-/kg kostar dom raringarna som är ekologiska med. Vet inte varför jag skriver min dag i detaljer men ni verkar fortsätta läsa så fortsätter jag då för eran skull! Hihi. Bestämde mig att cykla runt stan så ruten blev T-centralen - slussen - hornstull - Odenplan - Hötorget. Så jag har varit flitig idag kan jag nog säga med att jag pluggade på bussen hem med, haha! Men nu tänker jag inte skriva mer idag tror jag eller blir väl kanske ett inlägg ikväll, köss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0