Mépp mépp!

Kom hem för exakt en timme sen ifrån Åland! Bara sovit två timmar i natt så trött o sliten är man minst sagt! Men Det har vart en extremt rolig, härlig "sommar" dag i Mariehamn! Vi har badat, fiskat maneter, solat, lekt med kycklingar och påfåglar, sett 90cm långa harar o ätit på Hess-burger ect. Så sju långa härliga timmar med sol och värme! Inget slår den här dagen minst sagt! ^^ Båt resan hem var lite rolig, jag o Johanna var längst fram på båten och det blåste ju inte lite så Johannas hår stod ju bara rakt upp och jag fick affro! Man kan väl säga att min tre kilo påse var uppe i luften hela tiden när vi var ute på däck så det blåste rejält! Men iallafal så kommer rätt så många bilder in imorn... Men nu ska jag duscha sen sova ut! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0