måndagen!

Ska börja med har inte vart så här glad på jätte länge och inte känt en sån här känsla där allt går som det ska helt enkelt! Men idag har jag vart i skolan och fjantat mig med halva klassen tagit över projektorn på turismlektionen och kollat på raj raj, robert gustaffson osv. Sweet! Men sen efter så åkte jag och Nathalie intill stan och gick in på någon random krog o hoppades på det bästa och voíla vi fick en vodka redbull :] Sen efter det så gick vi runt i affärer och jag hittade en skjorta och en slips på TOPMAN för ca. 600:- Men efter det så gick vi via NK och vidare till Stureplan för äta på McDonald's, blev en McFeast & Co. förfan! Men när vi gick förbi The Phonehouse såg jag en massa mobiler och kollade på min och bestämde mig att köpa en ny för det behövde jag verkligen! Blev en LG KP500, en så länge gillar jag den! Men iallafal så gick vi ner till tunnelbanan och kunde inte hålla mig som vanligt så öppnade paketet på rulltrappan, haha! Jag o Nathalie var helt fascinerade över den tunna lilla mackapären! Men sen satt vi oss vid skrapan och tog det lungt sen skilldes vi åt... Ja, där har ni min dag. Men nu ska jag pilla vidare på mobilen, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0