Host... peuff!

Idag har jag varit med min mamma och syster o hennes två barn. Vi har promenerat och ätit some asian food i stan. Sen kollade vi på kläder och sånt där man brukar göra. Sen träffade jag Bindia i stan och promenerade och köpte fika o satt oss ner vid Kungsträdgården. Efter det så började vi röra oss hemmåt och nu sitter jag här i min säng och nysser o har ont i halsen som en jävla apa, tror jag börjar bli ganska sjuk tyvärr ... Men igår vaknade jag av att min syster kom in i rummet och sa fixa dig nu, nu! Vi ska till Gröna Lund, så man åkte iväg till Gröna Lund med systers familj och åkte allt möjligt sen träffade jag Hanna och Nathalie för en promenad i stan. Btw, nu börjar sommaren med bara sol och över 25+ hela veckan ut! Men iallafal ska jag krypa ner i sängen och ta hand om min snuva och kolla på "My name is Earl" ... Take Care!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0