Grand Hôtel

Idag var jag med Angelica istället för Johanna. Tog bussen vid fem tiden och kom nyss hem så var ute ett bra tag! Men ikväll har vi suttit och pratat om allt möjligt vid vattnet och så. Sen tog vi en fika på det hotell man alltid ser, Grand Hôtel! Säger bara en sak, Grand hôtel blir mitt nya fika ställe! I löve it! Men vi beställde varsin Café late, chokladkaka och snacks grejs på tre silver skålar, uuu! Men eftere så promenerade vi runt till Östermalm/Stureplan och sen tog vi tunnelbanan till Tekniska högskolan och promenerade och tog kort vid Observatoriets park och ja.. sen gick vi till Medborgarplatsen och sedan tog vi pendeln där ifrån... En extremt skön kväll säger jag bara! Men nu ska jag sova och lägger in något kort imorn av alla 246 kort vi tog, haha men godnatt!
















Fixar skorn <24vgt












Kommentarer
Postat av: Haaannnniibbaaani

Okej, från och med nu är Long island Icetea med på min "Shut the fuck up annars spyr jag" lista :)

2009-08-07 @ 10:01:43
URL: http://lajdman.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha jag gillar't :>

2009-08-10 @ 19:30:32
Postat av: angelica

/angie

2009-08-10 @ 19:31:30
URL: http://iamyoo.blogg.se/
Postat av: Moí

Haha först jag bara vem fan äre?! :P

2009-08-10 @ 21:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0