Svettigt

Jag kom hem för inte så länge sen efter vart med Vanessa och Therese i stan. Vi har kollat på bio sen promenerat till Medborgarplatsen. Men innan dess så åkte jag och Vanessa till stan och promenerade "lite" runt stan, vill säga t-centralen till djurgården! Men bilderna från min natt vandring med Sabina och idag lägger jag in senare idag. Nu är jag för trött för det, hehe. Men det är bara att kolla senare idag på min blogg och sen rulla ner lite över dagarna för se nya bilder för olika stunder, haha fan va konstigt det där låter! Bara ett tecken på att jag är utslagen av värmen. Fatta jag svettates tolv på natten av att det var så varmt (23grader). Men som sagt lägger in en massa bilder senare idag för nu ska jag äntligen sova ut och får hoppas att mina brända axlar och ansikte ska bli lite bättre en vad den är nu!
Goodnight fu*ker's!






























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0