Pattaya

Ja ni, klockan är strax halv ett på natten här och nu ska jag lägga mig. Ska nämligen upp om sex timmar för att börja fixa mig för hinna med bussen som åker till Pattaya från Ekkemai. Ekkemai ligger ca 10minuter ifrån mig med Skytrain. Idag blir det sol och bad men kommer hem igen vid sju-tiden senast typ. Men iallafall idag har jag bara tagit det lungt i mitt område, första gången idag drack jag kaffe, värme o kaffe, nee is-te ska det va! Men nu sova puss puss haha :P Btw, kollar på japansk tv nu o dom visar hur man ska äta som västerlänningar, hur man äter tårta, dricker te, glass haha o kan säga dom gör verkligen värsta saken i gör som man gjorde på 1800-talet, thihi

Kommentarer
Postat av: Sarah Nylund

Tycker om det du skrev! Mysigt att se en del schyssta saker och inte bara det generella grejerna som man kan läsa om hela tiden. ;)

2010-09-23 @ 14:53:03
URL: http://royalorchidholidays.se/hotell/krabi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0