Moshi moshi

Kom hem för en liten stund sedan från en matrunda! Gud vad det är billigt med handla matvaror här verkligen! Kanske handlade ibörjan på Siam Paragon som är då som NKs mathandel men billigt för det sen blev det Big C. Men idag gick jag upp vid sju ich kollade på en visning på en lägenhet bredvid mig vid halv tio. Kan säga omg jag vill bo där, haha men efter det blev det parken. Låg där i ca två timmar o kollade på ödlor som badade o dödade fiskar! Asså värmen, haha klarar inte det längre! Men jag trodde ja skulle bli brun men nej, e fortfarande lika vit så krigade i onödan! Axlarna blev röda från ingenstans iallafall?! Bokstavligen orkar inte skriva mer men har haft en bra dag o kan säga två sista saker innan jag drar mig till sängen o kollar på tv. Har upplevt det där med japanska tunnelbanor, ysch ysch säger jag och brukar inte vara skeptisk när det kommer till mat men ja, åt ju för fän en ank nacke o huvud utan att veta om det. Åt någon risrätt som var god men lukten asså något har ruttnat och sedan pillat det i sitt analhål, så illa luktade det! Aja maten som ni ser på bilden fick jag för 514baht o de e typ 130kr! Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jonte köp två par converse så får du pengar när du kmr tillbaka till sverige!

2010-06-20 @ 13:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0