Cinema

Sawadee!
Vaknade vid två idag, ganska sent iknow! Har ju semester så det är okej! :P
Idag har jag bara vart i MBK-center som är ett stort shopping center o kom dit vid fyra tiden. Kollade runt och kom framtill att fan vad det är sjukt billigt här, Blueberry telefoner för ca 2500kr! Men iallafall köpte biobiljetter till Sex and the city 2 som kostade bara 150baht och började 19:30. Efter det så åt jag på en Japansk Resturang som heter Yanki eller något sånt. Sjukt gott! Beställde in en huvudrätt som bestod av ris, misosoppa, sjögrässallad, sallad, böngrodar med något kött och thai brocolli. Is-kaffe och efterrätt blev en green tea ice-cream med redbeans! Allt detta fick jag för 164baht, asså lycka! Kommer nog få ångest sen när jag ska köpa en måltid eller överhuvudtaget något alls hemma i Stockholm! :P Köpte whitening cream eller hure nu stavas till miss ling ling och fyra t-shirtar för 550baht till Pönte alltså mig själv för er som inte fattade =3 Juste dom hade också en grej där om man handlade över 100baht (25kr) så fick man en gratis spa behandling i 10minuter som var då toppa fötterna i ett stort akvarium där hundra talls små fiskar sög av dina döda hudceller, haha kan säga en sak fan vad jag garvade skämdes rätt mycket eftersom de kittlades som bara den! Det är hur min dag såg ut, efter bion så åkte jag hem såklart och pratade nyss med Bindia... Nu sova godnicht!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ge mig dina t-shirts! Måste få låna! dett snygga!

2010-06-23 @ 23:47:16
Postat av: Hanna

Aaw, söta t-shirts! ^w^

2011-02-24 @ 21:53:38
URL: http://hhonney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0