Världens mest underliga dag 2010!

Den otroligt fula gymkort bilden!
Ja gick i skolan sen intill stan för att gymma och där börjar min historia!
Satt på pendeltåget in mot karlberg för vidare gå till Friskis&svettis. Fick reda på att min resa som jag beställde för inte så länge sen är en vecka "förtidig" om man säger så. Det är nämligen vi har inte sportlov den 22'e februari utan den 1'a mars! Bajs he*vete på att dom flyttar fram den men blir att jag åker endå. Får alltså inte försova mig någon gång eller skippa någon lektion fram tills den 19'e februari! Men i alla fall så kom jag fram till gymmet och skulle köpa kortet men så plötsligt så säger hon "kolla in i kameran" då paff, ser man lite koko ut på kortet med ena hands-free i örat, haha! Men så betalade jag och gick upp för att byta om. Men när jag är väl där uppe och byter om så kommer jag på att moi inte fick tillbaks växeln på tvåhundra tio kronor, så skyndar mig ner. Så står hon där och säger gud förlåt mig och bra att någon kom ihåg så jag skrattade bara och står där vid entrén med shorts och sockor. Säger en sak passade inte in i den där vinterkläds miljön och det blöta golvet där nere! Men så går jag upp och byter om helt och så går mitt lås sönder?! Springer ytligare ner igen fast denna gång med skor och får köpa ett lås för fyrtiokronor! Var inte så roligt precis ... haha orkar inte skriva mer men kan fortsätta i en evighet men kom hem runt åtta tiden ikväll i alla fall for your information guys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0