School tomorrow!

Yes, skola imorgon dessvärre men det är bara att leva med det! Men igår kväll satt jag barnvakt för min systers barn och hade filmkväll för mig själv med brasan och en massa ljus, yters trevligt. Höhö
Men idag så har jag sovit ut fram till halv tre hos syrran och det ledde till att jag inte orkade gå hem så sover över här i svartbäcken (platsen gud glömde - citat av Hanna Lidman). Men imorgon så ska jag i alla fall till skolan och efter det så intill stan för att köpa gymkort på kungsholmen, 610 kvm för bara gym så det köper man direkt och ser nice ut! Som sagt inget vettigt för mig så skriver bara strunt saker om mitt lilla patetiska liv x)
Men läste faktist att man kan ladda en specifik mobil med coca-cola och har batteritid 3gånger längre en vanlig mobil så det är nice! Men det var allt för mig idag, take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0