MTWTFSS

Igår kom Mistu hit efter McDonald's skallens konsert. Det blev att vi fjantade oss och halv kollade på tv. Men vaknade av att en stressad människa hoppar tvärsöver mig och säger helvete, jag är försenad! Man bara jaha godmorgon på dig med tönt! Så blev att kolla på ett mumintroll som skyndade sig för hans liv för att träffa vänner för att plugga, skummis! Men efter han gått så började jag fixa mig och tog det lungt för att gå till skolan. Hade bara trettiominuter matte eftersom jag kom till skolan runt halv tolv fast vi började halv tio, höhö (a). Men i alla fal så åkte jag Sara och Nathalie intill stan för att fika och shoppa kläder, blev mest att jag tog över tiden för kolla på weekday och köpte en skjorta för hundra och en cardigan för femhundra?! Får se om man sparar den, men så dyr men så snygg! Svårt val här och det är ett så kallat I-lands problem vi har! Lite patetiskt egentligen, men klockan tre började fotografiskbild där jag mötte upp Ling ling (Angelica) för fota lite sen blev det gymmet och kom hem strax efter nio tiden på kvällen... Där har ni min dag undrar om någon orkar läsa min jobbiga text egentligen? Men aja ingen skola imorgon! Nytt schema = ingen skola på onsdagar och det gillar vi på facebook bi*ches! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0