Måndag, början av en ny vecka som vanligt

Idag har jag vart i skolan och fjantat mig med Angelica och Nathalie före mesta med våra mac-datorer. Men efter skolan så åkta jag intill stan med Nathalie, eller aa vi hållde varandra sällskap tillsammans tills jag hoppade av vid Stockholms södra. Men i alla fall så köpte jag ett par chinos och ett par jeans för 50 och 100 hundrakronor från weekdays, sweet! Men sen möte man upp Mistu som skulle vara moralisk stöd för mitt handlade men nej, vi kollade på saker för honom istället, lite fail. Men sen åkte vi tillsammans till Hornstull där jag gick in på Vi för att köpa jordgubbar, guava och te-tuggummi för han lämnade mig för att gå på Mcdonalds skallens (Amy McDonald) på Berns, höhö så dålig hon är verkligen... Men men nu sitter jag hemma i sängen och grisar mig med jordgubbar och Simpsons och sen blire Family Guy och Into the blue klockan nio! Bye bye
Dom ser bättre ut i verkligheten! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0