Peuff!

Har just läst klart geografi sidorna som vi kommer ha prov på i morgon! Ja, kan säga redan nu att det kommer inte gå bra! Så tråkigt värre att läsa om boskap och i & u-länder... Men men, det är jag det. Igår så var jag hemma hos Johanna som fyllde arton år, grattis igen jonish! Men det var trevligt bakade en tårta, lagade mat och hade de roligt med en massa folk. Men jag, lisa, fanny, jonna, lina och signe sov över som slutade med en massa små prat på natten! Men hade det roligt igår, thx! Idag har jag bara vart i skolan sen åkt in snabbt till stan och köpte nudlar! Inga nudlar hemma = ingen snabb-mat när Jonathan kommer hem ifrån skolan eller stan! Noo! Men nu ska jag duscha sen läsa en svenska bok, tror de var Wallander, euw! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0