Most emos kiss other guys. Cause emo chicks are fat

Danke schön André for the cookies!
Rubriken fick jag från en parodi av en lady gaga låt, hihi! Men idag har jag bara tagit det lungt hemma hos syster för jag sov över där i natt och kollade på CNN hela natten typ efter det som hänt i Chile. Men annars har det väl inte hänt så mycket förutom att min syster och hennes kille firar tio år idag så grattis till dom liksom! :) Men sen åkte jag till stan efter vart på Maxi med dom och köpt på mig en massa hälso saker för ca tvåhundrafemtio kronor! Måste bli frisk i natt för detta är min sista sova ut natt under lovet! Men iallafal så åkte jag intill stan för hämta min rakapparat och nycklar från André som han lämnade på ett hotell han kompis bor på? Men iallafal så vare en överraskning där inne i påsen m Chinese cookies som han köpte när han var i HK! ^^ Där har ni det jag gjort för nu ska jag göra dagens sista uppgift hoppa ner i badet med allt jag köpt och fått o äntligen kolla på Avatar för första gången!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0