Det gör ont, det gör ont när...

Jag har sovit så lite för mina ögon! Men iallafa så är jag vaken nu och ska äta frukost sen duscha! Men idag så ska man åka skidor med Nathalie, Moa toa och Sara! Ska bli rûligt! :) Glömde bort att skriva igår om det här! Igår när jag var hemma hos Johanna så ringde Tv3 mig och grattade mig för jag hade vunnit någon tävling jag inte har minne av? Men iallafal är det något nytt program som jag får ta med mig tio personer till för en inspelning klockan 18.00 nu på torsdag, alltså om en vecka! Den kommer att vara i tre timmar så om ni vill komma så lämna en kommentar måste veta det innan lördag! :)


Hej och Grattis!

Du har alltså vunnit upp till 10 biljetter till inspelningarna av nya ”Stjärnkockarna”, ett matprogram med kändisar som tävlar i lag tillsammans med en vän eller familjemedlem i just matlagning. De bedöms sen av en jury bestående av professionella personer inom kockbranschen.

Vi spelar in i Frihamnen här i Stockholm och inspelning tar ungefär 3 timmar från det att den börjar.

Jag behöver veta namnen på dem du tar med dig samt vilket datum ni vill komma.

Datumen som finns är .... Alltså jag tog Torsdag 11 Februari klockan 18:00


Som sagt skriv om ni vill komma!

·


S


Kommentarer
Postat av: Moa

jag vill

2010-02-04 @ 22:34:18
URL: http://moaerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0