Vilken helg!

Den här helgen, ja ni vart ska man börja?! Men i fredags så åkte jag till min syster i Svartbäcken och vi åkte intill stan och köpte kläder. Sen blev vi upphämtade av hennes kille o då blev det thai-mat på vägen hem o sedan film! Igår så var jag också busy... fika klockan 13:30 med Sandra och William och Sickla sen efter det så träffade man Vanessa i stan för fika och promenad sen blev det bio så kom hem halv tre på natten! Idag vare att man gick omkring på stan med Johanna och funderade på vad man ska köpa till två människor och så kollade vi på olika saker. Juste fan, jag köpte fyra LP-skivor som e ascoola! Dom kostade endast 5:-/st så jag blev nöjd .. men där har ni min helg kortfattat. Nu ska jag bada, PÖÖSS! x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0