Oh fu*k!

Kom hem för en liten stund sen ifrån orienteringen och är lite slö nu efter gått/sprungit över hela skogen! Exakt två timmar tog det att hitta elva kontroller... Men nu äre så att jag var så dum så jag tog på mig gröna chinos, stickad tröja och Converse och det var ett dumt misstag! På slutet av allt ca. tio minuter innan man kom till baks till startlinjen så trappar jag i en stor lerhög som bara ville åt mina skor så dom blev bruna o leriga! Great och mina chinos så förstår ni också vad som hände med dom och min tröja så fastnade alla små insekter, kvistar o blad... men wtf man lär sig av sina misstag.. Men nu ska jag äta något och sedan kolla på tv, Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0