Morgon andedräkt-te

Ska börja med att det går inte att ladda upp bilder här på den här jävla bloggen! Därför lägger jag in en massa youtube-klipp istället för ingen läser ju texter utan bild har jag märkt, haha. Liksom tappat tjugo läsare i genomsnitt den här veckan... Men iallafal så var jag i stan med Vanessa och tog en massa kort för skolan och eget bruk :]
Vi gick till tre olika ställen typ och alla var helt tomma så vi bestämde bara att ta en vid Maria-torget. Säger ett ord wtf! Vi började med att gå in och det var verkligen dött och inte ens  schyssorna ville vara där, så dött vare. Men vi stod där inne och väntade på att någon skulle komma fram och ta vår beställning, men nej vi stod där i typ tio min och fjantade oss, haha. Men när vi beställde min sushi och vanessas nr. 7 (någon thai-rätt) måste börja med skum snubbe, haha! Enda han sa var; M-mm, nr 7, yaa sushmi, yaa... Men när vi väl började äta så smakade min sushi skumt som fan och Vanessas smakade thai-mat man gör själv med hjälp av ICA's euro-shopper asian mix typ, haha! Sen tog vi miso-soppa och den vare enda som smakade bra och måste säga en sak! Deras grönt-te omg! den luktade verkligen morgon andedräkt! Men efter vi hade ätit klart så gick vi omkring på stan och slutade med en take away chai te/latté och mera promenad och vid medborgarplatsen där vi skilldes åt och där har ni vår dag... Men nu ska jag bada och läsa engelska boken samt äta frukt. Wohoo för sega lördags-kvällar! :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0