Solbränna

Idag har jag jobbat från tolv till fyra sen gick jag och möte upp Bindia för vi skulle till Solna och kolla på en av hennes tjejkompisars killes match, vars namn ja inte kan. Men iallafal så kollade "vi" på matchen för jag typ halv sov i stället. Men efter matchen så åkte jag och Bindia till T-centralen och gick runt stan och satt oss vid ett mysigt ställe vid vattnet och satt och kollade på när en man fiskade. Enda jag hade på tankarna var mat, mat och juste mat! Har fortfarande inte ätit något sen klockan elva i morse, haha. Men iallafal så gick vi runt i stan och njöt av det jävla sköna vädret. Kan ni förstå 29 plus grader i skuggan?! Jag är verkligen in löööve with this weather! Men nu måste jag sova och hålla tummarna för Natur och Friluftsliv provet går bra, sista provet innan sommarlovet! Goodnight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0