30.3+



Idag har jag vart med Gabriella och Hanna i stan. Vi har väl inte gjort något speciellt utom att kolla runt i affärer. Sen åkte Gabriella hem så jag och Hanna gick våran promenad från T-centralen till Medborgarplatsen . När vi väl kom fram till Medborgarplatsen så satt vi oss utanför Snaps vid bänkarna och åt våra Twister-glassar som vi köpte. Sen såg man Tony gå förbi och sen satt sig två full-gubbar bredvid oss och började påpeka att jag och Hanna skulle passa som ett par.

Gubben: "Vad söta ni är tillsammans"
Hanna: "ehm, vi är inte tillsammans, folk säger att vi ser ut som syskon så blir lite udda"
Gubben: "Jag skulle kunna vara din dörr-matta!"
Jag: "Haha, vafan?!"
Gubben: "Om jag var dig så skulle jag köpa spik skor"
Hanna: "varför skulle du köpa just spik skor?"
Gubben: "För då kan jag springa efter dig såklart"

Haha, men nu ska jag äta och sen vila. Blir väl att man ska ut ikväll! Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0