DVCM


Tänk vad en människa kan göra mot en. Han/hon kan ge en så mycket förhoppningar och säger en massa. Men egentligen gör han/hon tvärt om. Man ska aldrig låta sig binda sig så fast vid någon fast allt verkar så underbart. För när allt verkligen känns så bra och man tänker inget kan förstöra det här, så döljer det sig en hemlighet i det hela. Hoppas bara att du inte gör om det här till någon och du kommer ingen vart med dina lögner. Jag kanske är fast, men inte dum. Hoppas du är glad, du har iallafal lyckats med att göra mig olycklig och lämnat mig med en massa funderingarDu har iallafal lyckats med det du ville ... Jag tror fortfarande att den personen som ja föll för finns kvar efter allt som hänt. Du vet vart jag finns, men vet du själv vart du finns? Står fast här som din vän om du behöver mig. Jag är hellre olycklig med dig, en lycklig utan dig ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0