Sjung om studenten

Idag har våran klass åkt båt och vart på Drottningholm och kollat lite på slottet o deras "skatter". Sen åkte vi hem med båten igen, jag och Therese sprang snabbt till McDonald's och köpte lite mat, eller hon gjorde det jag köpte pommes, dipp, cheesburgare och paj, det kallar jag inte mat. haha. Men iallafal så tog vi pendeltåget hem sen till skolan för att ordna för treornas studentmiddag på skolan. Vi blåste upp ballonger, dukade, klistra och hade oss. Och alla som hjälpte till fick en biobiljett, thihi. Imorn ska jag till skolan för att servera så många kommer se mig i skjorta och det är väldigt ovanligt. Men nu ska jag sova en stund. C- ya!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0