... ring ... ring

Nyss sms:ade jag min chéf Anna för att säga jag inte kan jobba imorn, men hon är ledig så går inte prata med henne om det. Så prövade ringa resturangen, ingen svara på en minut och innan jag skulle lägga på så säger någon houssein, jag bara hej har ni ewa eller någon annan där som sköter resturangen? Nej, jag Houssein ... sen försökte jag säga hur det ligger till men det gick inte så bra. Så har någon Houssein att skylla på imorn om dom ringer mig. Men tror fan att Houssein, är någon ny personal-chéf, haha. Men aja ska endå sluta där! Men idag blev det hemlagad sushi till middag och nu ska jag iväg till Ica Maxi för att köpa go saker.           Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0