Nëëëh! Men du håller ju i en fjärrkont...

Idag vaknade jag vid elva, duschade och åkte intill stan med Sandra för att möta upp Silvana. Vår plan var från början att bara fika, men slutade med bio, promenad, fika, picknik, spårvagnar och en massa kort som jag inte har några ord för! Jag kom hem för bara någon minut sen och är helt slut nu, haha. Men den här dagen har vart den bästa på väldigt länge ska jag säga er fan!! Orkar inte förklara så mycket om den här dagen för jag inte vet vart jag ska börja med! Så slänger in en massa kort från idag, som man säger en bild säger mer en tusen ord! Men nu ska jag ladda upp bilderna till datan och vänta tills klockan blir 05:00 för att ta bussen till Gärdet för möta upp min kära vän Mistu! Idag är det också skolavslutning, så det är massa planer så kommer inte skriva något imorn. Kommer komma hem på onsdag någon gång där, haha snacka om gatubarn ... Take Care!


























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0