Gatubarn i Turkiet

Idag gick jag till skolan vid tolv tiden och var där till två. Sen åkte jag intill stan och fikade med en gammal tjejkompis som jag inte sett på åratal känns det som! Vid fem tiden började jag jobba och skulle egentligen slutat klockan åtta men fick sluta halv sju. Möte upp Johanna och Benjamin i stan för att gå runt i stan och promenera slutligen var jag hemma vid tio tiden. Loggade in på msn och efter tretioåtta minuter så sitter jag på en kall metalllåda utanför Björnsträdgård i Medborgarplatsen och väntar på Tönÿ (Tony). Vi gick runt stan och på söder och snackade om allt från gamla kvinnor på solresor till lite mer djupare saker. Ni som inte vet är Tony en riktig livsnjutare och han slutar aldrig lé ska ni veta och han ska alltid göra allt komiskt, haha. Juste påtala om gamla kvinnor på solresor så har jag och Hanna bokat vår resa till Turkiet nu! Den 25:e juli så smäller det, en vecka i turkiet och vi ska försöka slå Saras och Vanessas resa till Italien! Men iallafal hade det super skönt efter jobbet och nu ska jag sova o lägga väckar klockan på nollsju, nollnoll. Blää! Goodnight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0