Aalå alå

Nu har jag kommit hem ifrån stan med Hanna och Nathalie. Vi fikade, iallafal Nathalie gjorde det. Men vi satt och snackade och prövade på min Jelly Belly beans. Blev lite häppen när Hanna tyckte om dom! Hanna är den mest kräsna människan jag känner till när dte gäller mat, godis och dricka! Men sen gick vi till McDonald's och åt, Hanna var bara tvungen att få det där sista coca-cola glaset som é rosa! Ni ska bara veta hur mycket hon snackat om just den så kallade ... rosa underbara coca-cola glaset från McDonald's, haha! Men sen åkte vi hem och nu sitter jag här o igen så orkar jag inte ladda upp bilderna, hehe ... Men ska verkligen försöka lägga in dom imorn kväll! Men lovar inget, hihi! Men nu ska jag läsa min bok i sängen och sedan sova. Göödnïght!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0