Sommarens första myggbet! Damn...

Har typ fått minst sju styckna myggbet för första gången det här året! Foten, nacken, kinden, huvudet, fingrarna ja you name it! Men iallafal så gick jag ut vid halv åtta för att vara ute med Sandra o Silvana. Vi gick ner till Ica Maxi och åt på McDonald's sen bestämmde vi oss för att ha en chillkväll så vi köpte lite saker och fixade det hemma hos mig sen gick vi till något ställe som jag aldrig sett förr, men extremt fint vare o mysigt!! Sen började de dugga lite så vi gick vidare och satt oss vid stora björnens vid den maffiga gungan utanför Sandra... juste! Den där ruchkanan utanför Ica Maxi, den är fan creepie! Helt svart när man åker, haha ni som inte prövat den ni bara måste! Då menar jag ett måste! Haha ... Men imorn ska jag och Silvana ta bussen halv två o möta upp Sandra i stan för lämna lite saker vid båten och sen shüppa lite ... Men nu ska jag spruta perfym på mina myggbet, Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0