Honey im home!

Nu har jag kommit hem efter har varit borta sen klockan fyra, shit assåw! Åkte intill stan med Hanna för leta kläder. Men som vanligt blev det inte som planerat. Hamnade i en asiataffär och funderar och plockar på mig frukter sen ångrar jag mig för de är så dyrt med exotics fruits! Sen åkte vi till Kista ock gick runt där men hände inte så mycket sen slutade det med att man hamnade i svartbäcken med en fem kilo melon i famnen, hm... Men gick hem till min syster och målade hennes tak fick en underbar ljuv femhundra lapp! Tog tre timmar och måla det jävla kökstaket och det ska göras om igen, men det blir efter Turkiet! Sen gick jag och la mig ner på en spikmatta, shit asså va de gör ont först! Sen domnar typ halva kroppen bort och sen när man går upp blir man helt svimfärdig och kroppen knakar och knecks! Men efter ÿÿÿÿÿff, va det känns good! Ni måste bara köpa/pröva en sån dom kostar 400:- iallafal den strl. min syster köpte, men beware of falska sånna där spikmattor, det sa iallafal min syster, haha... Men nu är jag hemma igen och har skrivit mitt längsta inlägg genom tiderna och bevisar ett tecken på att jag är väldigt uttråkad! Men imorn, idag rättare sagt ska jag buy some stuff for má crib! Så åker iväg med syster o hennes kille med bilen vid elva tiden, men ni får ha det bra. Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0